جستجوی زیرنویس

فیلم آموزش نصب کاشی با چسب خمیری روی کاشی (وینتو شیمی)

چسب خمیری برای نصب کاشی روی کاشی

نصب کاشی با چسب روی کاشی یکی از ساده ترین روش ها برای زیباسازی و نوسازی خانه است که حتی خود شما نیز به سادگی می توانید این کار را انجام دهید. گذشت زمانی که مجبور بودیم برای نصب کاشی کلی کثیف کاری ایجاد کنیم و هزینه های سنگین روی دست بگذاریم. حتی خود شما در زمان بیکاری و اوقات فراقت خود می توانید با چسب خمیری، کاشی کاری حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و... را انجام دهید و از نتیجه کار خود نهایت لذت را ببرید.

قبل از توضیح کار در ابتدا آموزش ویدیویی نصب کاشی روی کاشی یا دیوار را مشاهده کنید و ببینید کار چقدر ساده می تواند پیش برود:

ابزار مورد نیاز برای نصب کاشی

شما در ابتدا برای نصب کاشی و کاشی کاری محیط خود نیاز به چند ابزار کوچک دارید که می توانید با هزینه مناسب آن ها را تهیه کنید و اقدام به نصب کاشی نمایید. ابزار مورد نیاز به شرح زیر می باشد:

  1. کاشی به تعداد مورد نیاز؛
  2. متر؛
  3. چسب خمیری با کیفیت؛
  4. کاردک؛
  5. ابر برای تمیز کردن کار؛

نحوه به دست آوردن تعداد کاشی مورد نیاز

برای این که کاشی کاری محیط خود را انجام بدهید باید بدانید چه تعداد کاشی نیاز دارید که بتوانید به سادگی آن را خریداری کنید. پیدا کردن تعداد کاشی کار سختی نیست. معمولا استاد کاران حرفه ای با یک نگاه متوجه می شوند که محیط شما چه تعداد کاشی و در چه ابعادی نیاز دارد اما شما لازم است که کار را به صورت دقیق تر انجام دهید.

در ابتدا با یک متر، طول و عرض دیوار مورد نظر را اندازه گیری کنید و در کاغذی یاد داشت نمایید و بعد طول را در عرض ضرب کنید به عنوان مثال: اگر طول دیوار شما 2 متر است و عرض آن 1.5 می باشد با ضرب کردن این دو، مساحت آن که سه متر است به دست می آید.

بعد به مصالح فروشی ها و مکان هایی که فروش کاشی انجام می دهند مراجعه کنید و بعد از انتخاب کاشی یا سرامیک مورد نظر، مساحت دیوار خود را به آن ها اعلام کنید. با توجه به ابعاد کاشی و مساحت دیوار، تعداد کاشی مورد نیاز شما را به همراه دور ریز برای شما محاسبه می کنند و می توانید به سادگی کاشی مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورتی که ابعاد کاشی را بدانید خود شما نیز می توانید این کار را انجام دهید.

خرید چسب خمیری با کیفیت

چسب خمیری یک از بهترین چسب ها برای نصب کاشی و سرامیک است و به دلیل مزایای بسیاری که دارد امروزه جای انواع ملات ها را گرفته است. چسب خمیری بهترین محصولی است که می توانید با آن به نصب انواع کاشی با چسب بپردازید. هم اکنون تولید کنندگان بسیاری اقدام به فروش چسب خمیری می کنند که می توانید این محصول را از آن ها خریداری کنید.

یکی از بهترین چسب های خمیری که به گفته پیمانکاران و مجریان ساختمانی هم اکنون جزء بهترین چسب ها برای نصب کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد چسب خمیری وینتو شیمی می باشد. شرکت تولیدی وینتو شیمی هم اکنون اقدام به فروش انواع چسب خمیری با کیفیت کرده است و روش خرید به سادگی از طریق سایت آن امکان پذیر می باشد.

روش کار به این صورت است که شما می توانید همانند ویدیو اول مقاله، پشت کاشی را آغشته به چسب خمیری کنید و آن را روی کاشی پهن نمایید و بلافاصله به دیوار بچسبانید. دقت داشته باشید کاشی شما کاملا صاف به دیوار بچسبد و قبل از چسباندن کاشی حتما سطح دیوار را تمیز و صاف نمایید که کاشی بتوانید به خوبی روی دیوار قرار گیرد.

از کاربردهای این چسب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. چسباندن آسان انواع کاشی؛
  2. چسباندن سنگ نما؛
  3. چسباندن آجر؛
  4. چسباندن سرامیک؛
  5. چسباندن تابلو به سطوح مختلف گچی و سیمانی بدون نیاز به میخ و برداشتن آسان آن بدون این که ردی از آن باقی بماند.

به همین سادگی با خرید چسب خمیری می توانید نمای داخلی محیط خود را نوسازی کنید امروزه بسیاری از پیمان کاران و مجریان ساختمانی حرفه ای برای ایجاد کار با کیفیت از چسب های ساختمانی استفاده می کنند و برای انجام پروژه های خود به خرید چسب ساختمانی می پردازند.

مزایای استفاده از چسب خمیری

  • استحکام و مقاومت بسیار بالای آن؛
  • استفاده بسیار آسان و سرعت اجرای بسیار بالا؛
  • افزایش مقاومت ساختمان در مقابل تکان ها؛
  • کاهش وزن سازه؛
  • پایین آوردن هزینه ها و جلوگیری از کثیف کاری و ایجاد ضایعات زیاد.

قیمت چسب خمیری چقدر است؟

چسب خمیری در برندهای مختلف در بازار موجود می باشد و به قیمت های مختلفی عرضه می شود. شرکت وینتو شیمی به عنوان تولید کننده برتر انواع چسب های ساختمانی در کشور فعالیت می کند و هم اکنون اقدام به تولید انواع چسب های ساختمانی در رده کیفی بسیار بالا می کند. این شرکت در جهت رضایتمندی مشتریان خود سعی کرده است با توجه به آنالیز رقبا و نمونه های داخلی و خارجی امروزه محصولی بسیار با کیفیت تولید کند و محصول خود را با قیمت رقابتی به مشتریان خود عرضه نماید.

همین عامل سبب شده است که هم اکنون بسیاری از مجریان ساختمانی از محصولات فروشگاه آنلاین وینتو شیمی استفاده کنند و از آن به عنوان برندی نیک یاد نمایند.

تمامی محصولات وینتو شیمی بعد از انجام تست آزمایشگاهی و بررسی کیفیت وارد بازار می شوند تا محصول در نهایت کیفیت به دست مشتریان برسد.

برخی از مزایای خرید چسب خمیری از وینتو شیمی

  1. تحویل محصول با کیفیت؛
  2. تمامی محصولات همراه با مهر ضمانت شرکت است؛
  3. در صورت هر گونه نارضایتی از محصول مبلغ محصول عودت داده می شود و تمامی هزینه های جانبی مشتریان پرداخت می شود؛
  4. قیمت رقابتی و تضمینی؛
  5. ارسال فوری به تمام ایران؛
  6. و بسیاری از مزایای دیگر که بعد از خرید و ارتباط با وینتو شیمی متوجه آن خواهید شد.

مشاوره رایگان محصولات ساختمانی

شرکت وینتو شیمی جهت اطمینان مشتریان و مجریان ساختمانی قبل از خرید محصول، مشاوره رایگان نیز ارائه می دهد که در صورت نیاز میتوانید با شماره تماس زیر ارتباط بگیرید و تمامی سوالات خود را بپرسید.

شماره تماس: 09125139379

ارائه نمایندگی فروش محصولات وینتو شیمی

شرکت وینتو شیمی با هدف گسترش هم اکنون با متقاضیان محترم در تمامی ایران جهت اخذ نمایندگی همکاری می کنند هم اکنون نمایندگان وینتو شیمی در شهرهای بسیاری اقدام به فعالیت می کند اگر شما هم می خواهید در شهر خود نماینده وینتو شیمی باشید بعد از تماس و بررسی شرایط می توانیم با شما در این زمینه همکاری کنیم و به عنوان نماینده رسمی وینتو شیمی فعالیت خود را شروع نمایید.

شماره تماس: 09125139379